کد خبر: ۹۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام مستقر در استان البرز از جذب ۴۰ سرمایه گذار جدید در این منطقه طی سال جاری خبر داد.

رونق اقتصادی پیام البرز با ورود ۴۰ سرمایه گذار جدید
به گزارش آرانيوز  از البرز؛ سید مجتبی حسین پور کاشانی افزود: با استقرار این تعداد سرمایه گذار که در یک بازه زمانی حداکثر ۲ ساله وارد مرحله تولید انبوه و ارائه خدمات نهایی می شوند، زمینه اشتغال افزون بر یک هزار و ۲۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی جذب واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برق، الکترونیک و صنایع پیشرفته است.

حسین پور کاشانی با بیان اینکه زمینه استقرار این واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار فراهم شده است، ادامه داد: برخورداری از زیرساخت‌های عمومی و تخصصی نظیر آب، برق، گاز و فیبر نوری دارای افزونگی لازم از جمله امکاناتی است که در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار می گیرد.

وی گفت : اولویت واگذاری زمین در پیام به عنوان منطقه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات با متقاضیان حوزه فناوری‌های نوین و دانش بنیان است ضمن آنکه راه‌اندازی گمرک پیام موجب اشتیاق سرمایه گذاران شده است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام بیان داشت: علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در این بخش می‌توانند از مزایای این منطقه برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی خود بهره گیرند.

وی تاکید کرد: به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی تاکنون فراخوان‌هایی برای جذب ارائه دهندگان خدمات کسب و کار، واگذاری اراضی به فعالان حوزه ارتباطات، و مدیریت و بهره‌برداری از انبارهای عمومی در این منطقه انتشار یافته است.

حسین پور کاشانی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت شرکت به نشانی wwww.payamaviation.ir برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فراخوان های مختلف منتشر شده مراجعه نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار