کد خبر: ۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
با حضور سرپرست دفتر نظارت بر ایمنی ،بهداشت ومحیط زیست شرکت توانیر و دو تن از ناظرین شرکت های برق منطقه ای هرمزگان و یزد، رئیس و اعضاء کمیته عالی(HSE) شرکت برق منطقه ای سمنان، بررسی و نظارت عالیه بر عملکرد حوزه های ایمنی ،بهداشت و محیط زیست (HSE) در این شرکت انجام گردید.

بررسی و نظارت عالیه بر عملکرد حوزه های ایمنی ،بهداشت و محیط زیست (HSE)در شرکت برق منطقه ای سمنان
به گزارش آرانيوز  استان سمنان در جلسه افتتاحیه نظارت و ارزیابی، مهندس مجید وفایی ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به ضرورت و اهمیت بکارگیری استانداردهای ایمنی در صنعت برق گفت : در صنعت برق ، زمانی برای انجام مجدد یک اشتباه وجود ندارد و چه بسا اولین خطا ، آخرین آن محسوب گردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اظهار قدردانی و تشکر از حضور ناظرین عالیه در حوزه HSE در این شرکت بیان داشت : حضور ناظرین بر عملکرد حوزه های ایمنی ، بهداشت و محیط زیست و تبادل تجربیات آنان می تواند فرصت مناسبی باشد تا نقاط قابل بهبود در این حوزه شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

در ادامه این نشست ، حامد شریف پور ، کارشناس ایمنی شرکت برق منطقه ای سمنان به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این شرکت در حوزه (HSE) پرداخت.

گفتنی ست طی سه روز نظارت بر عملکرد حوزه های ایمنی ،بهداشت و محیط زیست (HSE) در شرکت برق منطقه ای سمنان توسط ناظرین، فعالیت های این شرکت در محورهای اهداف وبرنامه های HSE- ساختار سازمانی HSE- جلسات وکمیته های HSE-آموزش های عمومی وتخصصی HSE -مدیریت ریسک- مدیریت حوادث وشبه حوادث- بهداشت حرفه ای – محیط زیست –نظارت برHSE پیمانکاران و...... ، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار