کد خبر: ۹۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
پیش فروش طرح‌ فوق‌العاده سایپا روز گذشته 12 آذر 1401 با مشکل برخورد و بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام با مشکل مواجه شدند.

فروش فوق العاده سایپا ملغی شد

به گزارش آرانیوز، در پیش فروش طرح‌ فوق‌العاده گروه خودرو سازی سایپا در روز گذشته 12 آذر 1401 سایت فروش این شرکت بعد از چند دقیقه از دسترس خارج شد.

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح روز گذشته 12 آذر فروش در قالب طرح‌های فوق‌العاده برای دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و مادران را آغاز کرد. بعد از گذشت چند دقیقه سایت فروش این شرکت از دسترس خارج شد به طوری که متقاضیان با قطع بودن سایت برای ثبت نام مواجه شده‌اند.

قاسم خاکی جوان، رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا در این زمینه گفت: متاسفانه به دلیل مشکل فنی در زیر ساخت سایت که زیر نظر شرکت دیگری است از دسترس خارج و قطع شد.

او اعلام کرد: قرار شد فروش فوق العاده خودروهای کوئیک و کوئیک R از ساعت ۱۴ روز گذشته انجام شود اما متأسفانه این مشکل هنوز بعد از گذشت یک روز برطرف نشده است.

 

برخی از مخاطبان گفتند: بر روی دستگاهشان وی پی ان را وصل نکرده اند ولی با پیام (با آی پی ایران) اقدام به ثبت نام کنید مواجه شده اند.

جزئیات فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا از امروز برای دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و مادران شروع شد.

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده خود را برای این دو محصول از امروز آغاز کرد.

لازم به ذکر است که دو محصول کوییک و کوییک R  با گیربکس معمولی عرضه می‌شود.موعد تحویل این دو محصول برای هر دو گروه متقاضی عادی و مادران حداکثر 90 روز است.

مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان عادی تا زمانی است که ظرفیت محصولات تکمیل شود.مهلت ثبت‌نام برای مادران دارای دو فرزند که شامل طرح حمایت از جوانی جمعیت می‌شوند نیز 7 روز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان از هر دو گروه می‌توانند از ساعت 11 امروز به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به این نشانی https://saipa.iranecar.com مراجعه کرده و در همین سایت اقدام به ثبت‌نام کنند.

جزئیات ثبت‌نام فروش ویژه سایپا

در طرح ویژه مادران ابتدا پیش ثبت‌نام انجام می‌شود و پس از تایید مادران مشمول این طرح، امکان ثبت‌نام نهایی برای آنها فراهم می‌شود و نهایا واریز وجه میسر می‌شود.

داشتن حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد از تاریخ 19 آبان 1400 به بعد متولد شده باشد از شرایط طرح جوانی جمعیت است.

نکته حائز اهمیت این است که در طرح جوانی جمعیت محدودیت‌های نظیر داشتن گواهی‌نامه، عدم پلاک انتظامی فعال، هر کدملی یک دستگاه، عدم خرید 48 ماهه گذشته لحاظ نمی‌شود.

اما تمامی این نکات برای متقایان عادی اجرایی خواهد شد. شروط پیش ثبت‌نام برای متقاضیان عادی به این ترتیب است: شرط عدم پلاک انتظامی فعال، حداقل سن 18 سال و ارائه گواهی‌نامه معتبر، محدودیت صدور فاکتور 18 ماهه و شماره تلفن به‌ نام فرد متقاضی.

شرایط فروش فوق العاده سایپا

قیمت کوییک R با گیربکس معمولی 178 میلیون و 188 هزار تومان است.

این خودرو در رنگ‌های سفید قرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، نقره‌ای مشکی و کرم مشکی عرضه می‌شود.

قیمت کوییک با گیربکس معملی 168 میلیون و 242 هزار تومان می‌باشد.

این خودرو تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

زمان تحویل هر دو خودرو حداکثر 90 روز است.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار