کد خبر: ۹۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
امیر سرتیپ واحدی با حضور در مجتمع آموزشی نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در مازندران از روند اقدامات انجام شده در اجرای پروژه‌های عمرانی، بازسازی و بهسازی این مجتمع بازدید کرد.

بازدید فرمانده «نهاجا» از پروژه‌های عمرانی مجتمع آموزشی نجات خدمه

به گزارش آرا نیوز،  امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو از پروژه‌های عمرانی، بازسازی و بهسازی مجتمع آموزشی نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در مازندران که با هدف خوشایندسازی کارکنان و خانواده‌ها در دست انجام است، بازدید و از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده قرار گرفت.

بازدید از روند ساخت هتل ۲۰ واحدی دوخوابه جدید با هدف گسترش ظرفیت اسکان میهمانان، بازسازی تصفیه‌خانه مرکزی آب و فاضلاب مجتمع با هدف افزایش کیفیت آب شرب، آسفالت خیابان‌های اصلی مجتمع به جهت تسهیل تردد و عبور و مرور میهمانان، بازسازی کامل ۴۵ واحد اقامتی به‌منظور افزایش کیفیت اسکان و پذیرایی مدعوین از جمله پروژه‌هایی بود که فرمانده نیروی هوایی از آن‌ها بازدید کرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان حافظ زارع فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و سرعت پیشرفت پروژه‌ها ارائه کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار