کد خبر: ۹۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
شهردار زنجان از زیبا‌سازی شهر و روان‌سازی ترافیک شهری در سال آینده خبر داد و گفت: این دو مسئله مهم برای سال آینده هدف گذاری شده است.
زیباسازی و روان‌سازی ترافیک شهری در اولویت برنامه‌های شهرداری زنجان

به گزارش آرانيوز از زنجان، جشن بزرگ فرهیختگان، فعالان عمرانی و بازنشستگان شهرداری زنجان، و خانواده‌های آن‌ها شامگاه شنبه با حضور استاندار زنجان، شهردار زنجان، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان استانی در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار شد.

در این مراسم علیرضا فیروز‌فر شهردار زنجان اظهار داشت: هشت ماه کاری پر زحمت شهرداری پشت سر گذاشته شد و باید از زحمت  کارکنان و کارگران شهرداری که سبب شادکامی مردم زنجان و آبادانی شهر که به اذعان همگان هشت ماه موفقیت آمیز بود تشکر کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم هستم با تداوم روند مدیریت خوب، شهری پرشور و نشاط و آباد داشته باشیم افزود: پشتیبانی و یکدلی همه اعضای شورا باعث تسهیل‌گری مدیریت شهری شد و با حمایت شورا، شهرداری هم در عمران آبادانی شهر و هم مسائل داخلی شهرداری و هم در حوزه فرهنگی و حوزه‌های دیگر موفق عمل کرده است.

شهردار زنجان با اشاره به پروژه‌های انجام شده و یا در دست اقدام شهرداری گفت: بازگشایی معبر پادگان، پروژه چهار دهه‌ای سبزه میدان که رو به اتمام است، روکش نهایی آسفالت معبر شمال به جنوب، پروژه دوربرگردان پل امام حسن مجتبی(ع)، سنگ فرش کردن بازار که مطالبه چهل ساله مردم بود و آسفالت ریزی خیابان و معابر شهر که به اذعان مسئولان شهر زنجان دارای رتبه برتر در ترمیم و آسفالت معابر در کشور است از کارهای شهرداری در سال جاری بوده است.

 

وی در ادامه گفت: بعد از دو دهه، ناوگان حمل ونقل شهری و تجهیزات آتش‌نشانی شهر به روز شهر شده است که همه اینها با تلاش شبانه‌روزی و پشتیبانی شهرداری و شورا انجام شده است.

فیروزفر به اقدامات فرهنگی انجام شده توسط شهرداری اشاره و بیان کرد: اجرای 350 برنامه فرهنگی در سطح شهر زنجان برای ایجاد شور و نشاط از جمله اقدامات بی‌سابقه شهرداری  بوده است.

وی تصریح کرد: برای سال آینده دو مسئله مهم شهر از جمله زیباسازی شهر و روان‌سازی ترافیک شهری هدف‌گذاری شده است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

در ادامه مجید ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان گفت: شهرداری مجموعه‌‌ای است که به صورت شبانه روزی برای عمران و آبادانی شهر در تکاپو و تلاش است.

وی افزود: آن چیزی که شهرداری را از دیگر سازمان‌ها منفک می‌کند و باعث می‌شود نگاه ویژه به آن داشته باشیم این است که متناسب با سال و ماه برنامه‌ها و مأموریت آن تعیین می‌شود و این مجموعه همیشه در تلاش است.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: کارکنان شهرداری به اتکا و دلگرمی خانواده‌های خود به صورت شبانه روز کار می‌کنند که جای تقدیر ویژه دارد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار