کد خبر: ۹۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم ابهامات اعزام آزادکاران به آمریکا برای حضور در جام جهانی کشتی زودتر برطرف شود.

به گزارش آرانیوز، آقای محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با رادیو ورزش با اشاره به انجام همه اقدامات برای اعزام تیم کشتی آزاد به آمریکا , ابراز امیدواری کرد: ابهامات اعزام آزادکاران زودتر برطرف شود.

اعتراض فدراسیون کشتی به کارشکنی آمریکا

مجری : فدراسیون کشتی کشورمان اعتراض خودش را درباره عدم همکاری برای ورود به موقع آزاد کاران به امریکا به فدراسیون کشتی این کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد. با توجه به این که مسابقات جام جهانی کشتی آزاد نوزدهم و بیستم آذرماه در امریکا برگزار می شود ، بفرمایید از این نامه اعتراضی که فدراسیون کشتی کشورمان به فدراسیون کشتی امریکا و همین طور اتحادیه جهانی کشتی ارسال کرده است .

سخنگوی فدراسیون کشتی  : همانطور که اشاره فرمودید ما قرار است که نوزدهم و بیستم در جام جهانی کشتی شرکت کنیم به هر صورت یک رویداد مهمی هست که قرار است که تیم ملی ما به اتفاق 5 تیم دیگر در این رقابت ها شرکت کنند اما چند روز باقی مانده به شروع این مسابقات هنوز از روادید خبری نیست , این در حالی است که اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به امارات متحده رفتند , در سفارت امریکا حضور پیدا کردند,  مدارک لازم را دادند و مصاحبه ای که بایستی انجام می شده ، انجام شده اما هیچ ایمیلی تا این لحظه مبنی بر صدور روادید به دست ما نرسیده است . می دانید به جهت اختلاف ساعتی هم که ما با امریکا داریم حدود ده ساعت اختلاف ساعتی وجود دارد ، کادر فنی هم تصمیم گرفته که کشتی گیران ما ۱۴ آذرماه یعنی دوشنبه ، چهار پنج روز قبل از شروع مسابقات راهی این سفر بشوند که بتوانند سه چهار روز قبل از مسابقات در آنجا حضور پیدا کنند تا بتوانند با استراحت کامل با شرایط محیطی هم از جهت زمانی بتوانند خودشان را وفق بدهند , اما متاسفانه هنوز از روادید خبری نیست . به همین دلیل هم فدراسیون نامه ای را هم به فدراسیون امریکا ارسال کرده هم ایمیلی به اتحادیه جهانی کشتی زده شده است و شرایط را به آنها گفتیم که اگر قرار است روادید صادر شود زودتر انجام شود تا تکلیف تیم مشخص شود , حالا منتظر هستیم ببینیم در پاسخ نامه ای که ما زدیم چه پاسخی را خواهند داد .

مجری : انگشت نگاری که می دانم توسط دو گروه انجام شد یعنی دو مرحله ورزشکاران کشورمان حضور پیدا کردند در سفارت امریکا در دبی ، برای هیچکدام از افراد تا الان صادر نشده و این که حالا مدنظر شما این است که چه زمانی پرواز باشد از سوی فدراسیون کشورمان.یعنی اگر مثلا یکشنبه صادر شود دوشنبه آنجا باشید فکر می کنید این چهار روز اختلاف که حالا هم از لحاظ آب و هوایی هم اختلاف زمان ساعتی مان رفع و رجوع بشود و تطبیق بشوند بچه ها فکر می کنم کافی باشد. 

امامی : بله ما دوشنبه پرواز گرفتیم ، ۱۴ آذرماه پرواز ما مشخص است و برنامه ای که ما بایستی انجام بدهیم کار خودمان را انجام دادیم ولی این که روادید صادر شود و مهم ترین مطلب این است که ما باید ویزا داشته باشیم که برویم و تکلیف را هم مشخص کنند , به همین دلیل ما ایمیل زدیم که تسریع در کار باشد و تکلیف مشخص باشد , ببینیم شرایط آیا امسال با سالهای قبل متفاوت هست یا این که همچنان همان شرایط قبلی را بخواهند فراهم بیاورند یک حالت بلاتکلیفی است که انشاالله ظرف یکی دو روز آینده و یا شاید زودتر بتوانند جواب ما را بدهند که انشاالله تکلیف مشخص شود .

مجری : امیدوارم که مشکلی نباشد مثل سال گذشته شاهد دردسر آفرینی از سوی مقامات آمریکایی نباشیم ولی امید به خدا انشاالله دوشنبه پرواز آزادکارانمان را شاهد خواهیم بود . سپاسگزار از شما

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار