کد خبر: ۹۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در رادار باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.
رئال مادرید در اندیشه به خدمت گرفتن فرناندز

به گزارش آرانیوز، برونو فرناندز که عملکرد خیلی خوبی را از خود در منچستریونایتد به نمایش گذاشته و شروع خوبی هم با تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی 2022 قطر داشته، مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. بر اساس گزارش نشریه «رکورد» پرتغال؛ باشگاه رئال مادرید هافبک پرتغالی شیاطین سرخ را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است و برای همین نمایندگان خود را جهت زیرنظر گرفتن بازی‌های فرناندز در جام جهانی قطر به دوحه فرستاده است.

بر اساس این گزارش؛ باشگاه رئال مادرید در نظر دارد در ماه ژانویه یا در پایان فصل جاری شانس خود را برای جذب برونو فرناندز امتحان کند، بازیکنی که به پرتغال کمک کرد تا در دو بازی اول خود در مرحله گروهی دو برد مقابل تیم‌های غنا و اروگوئه به دست بیاورد و آمار دو گل زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

رئال مادرید پیش از این سابقه به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون مسعوت اوزیل، خامس رودریگس و ادن اِزار در پی درخشش‌شان در مسابقات جام جهانی را داشته است. این پیشنهاد می‌تواند این هافبک 28 ساله را وسوسه کند، چون بازی در لیگ قهرمانان برای او تضمین شده خواهد شد.

«سان» مدعی شد؛ رونالدو به النصر «نه» گفت

فرناندز که تا پایان ماه ژوئن 2026 با منچستریونایتد قرارداد دارد، تاکنون در 146 بازی برای این تیم به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 53 گل، 42 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار