کد خبر: ۹۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:  پیشرفت استان با روش‌های سنتی محقق نمی‌شود، و باید از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در این راستا استفاده شود.

پیشرفت استان زنجان با روش‌های سنتی محقق نمی‌شود

به گزارش آرانيوز حجت‌الاسلام مهدی باقری قبل از ظهر پنج شنبه در رویداد فناورانه تا ثریا استان زنجان، با بیان اینکه پیشرفت استان با روش‌های سنتی محقق نمی‌شود، و باید از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در این راستا استفاده شود، گفت: قانون باید بتواند چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان را حل کند، در ابتدا باید چالش‌های استان خود را حل کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه و تاکید استان برای تحقق توسعه به جوانان نخبه و خلاق است و شرکت‌های دانش‌بنیان در این مسیر بسیار حائز اهمیت هستند، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش هستند تا مشکلات و موانعی را رفع کنند برای موفقیت در این زمینه باید ارتباط مناسبی با بازار داشته باشند.

باقری با بیان اینکه رویکرد تا ثریا در این مسیر بسیار موثر است و می‌تواند قدمی برای حل چالش‌های کشور باشد، ادامه داد: در مجلس حل چالش‌ها از دو مسیر قانون‌گذاری و نظارت امکان‌پذیر است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ امروز کشور، جنگ اقتصادی است. ایران قوی وابسته به ایرانی است که اقتصادی قوی داشته باشد، گفت: در جنگ اقتصادی که از سال‌های گذشته با آن روبه‌رو بودیم، همواره چالش‌ها و اتفاقاتی را شاهد بودیم که این چالش‌ها باید رفع شوند؛ اگر جهش تولیدی در جامعه بخواهد اتفاق بیفتد باید از مسیر دانش‌بنیان باشد.

باقری با بیان اینکه مسائل و مباحث مختلفی از بدنه جامعه، همواره در مجلس مطرح است و مجلس طبیعتاً به چالش‌های مهم کشور می‌پردازد، افزود: بسیج خیرخواه، آینده‌نگر و دلسوز اقشار ضعیف جامعه است و سراغ مسائلی می‌رود که بتواند مشکل و چالشی را حل کند، افزود:

وی با بیان اینکه اقتصاد کلان وابسته به نفت است، افزود: نمی‌توان به طور مستقیم در چاه نفت را بست؛ یکی از حوزه‌های پر درآمد کشور می‌تواند معدن باشد. استان ما نیز یک استان معدنی است؛ باید از ظرفیت‌ها به نحو احسنت استفاده کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار