کد خبر: ۹۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای استان یکی از مهمترین اقدامات معنوی محسوب می‌شود، گفت: برگزاری این دست برنامه‌ها، برای تداوم راه شهدا است.

برگزاری یادواره شهدای استان سمنان برای تداوم راه آن‌ها است

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفتگو با آرانيوز ضمن اشاره به اجلاسیه شهدای استان سمنان، تاکید کرد: برنامه ریزی برای این دست اقدامات معنوی در حوزه دفاع مقدس از جمله راهکارهای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر استان سمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای استان سمنان در واقع ادامه راه شهدا است، افزود: برگزاری اجلاسیه شهدای استان یکی از مهمترین اقدامات معنوی در استان محسوب می‌شود.

امام جمعه سمنان خواستار همراهی تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و خدماتی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه سه هزار شهید استان سمنان شد و تاکید کرد: سمنان با سه هزار شهید در زمره استان‌های پیشرو در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است لذا باید اجلاسیه‌ای با شکوه و در شأن شهدای استان برگزار شود.

به گزارش مهر، استان سمنان بیش از سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است همچنین در دوران دفاع مقدس ۱۴ هزار رزمنده از این استان به جبهه اعزام شدند آن هم در حالی که در ابتدای دهه ۶۰ جمعیت این استان به ۳۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار