کد خبر: ۹۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
شهردار تبریز گفت: در راستای تحقق سیاست در اولویت قرار گرفتن کارکرد اجتماعی شهرداری، علاوه بر ارائه تسهیلات کم‌بهره به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار، زمینه اشتغال ۵ هزار نفر از این افراد نیز فراهم می‌شود.

شهردار تبریز خبر داد: اشتغال پایدار ۵ هزار زن بی‌سرپرست در سال آینده

به گزارش آرانيوز  از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با شورای فرماندهی سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز و رؤسای حوزه‌های مقاومت، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین اظهار کرد: نگاه غالب در شهرداری‌ها پروژه‌های عمرانی و خدماتی است و در چهار پنج ماه گذشته نیز در این جهت حرکت کرده‌ایم ولی در سال آینده در کنار اجرای طرح‌های عمرانی تحول‌آفرین به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: شهرداری تبریز قوی‌ترین زیرساخت‌ها را در حوزه اجتماعی دارد و ۲ هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در راستای رویکرد اجتماعی شهرداری برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم.

هوشیار خاطرنشان کرد: بسیج باید در حوزه‌های سلامت، ورزش، ترافیک و دیگر حوزه‌های اجتماعی، بازوی فعال اقدامات و عملکرد شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه احداث هیچ پل و جاده‌ای به تنهایی معضل ترافیک کلان‌شهرها را حل نخواهد کرد، گفت: فرهنگ‌سازی و توجه به مقوله‌های اجتماعی در حل مشکلات و معضلات شهری مؤثر خواهد بود.

هوشیار خطاب به شورای فرماندهی سازمان بسیج شهرداری تبریز تأکید کرد: مسئولین بسیج کلانشهرهای کشور را به تبریز دعوت کرده و از مطالعات و تجربیات آنها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بهره برده و داشته‌های خود رابه اشتراک بگذارید.

وی افزود: باید مشکلات مردم، اقتصاد و اشتغال شهروندان حل شده و بزرگترین دستگاه دولتی و پیشران این موضوعات شهرداری است.

هوشیار یادآور شد: همه ما باید در حوزه تخصصی خود وارد میدان عمل شده ودر محیط کار خود تفکر خدمت به خلق را پیاده کنیم.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار