کد خبر: ۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
با حضور یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، مشکلات بهداشتی و درمانی چوئبده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سعدون زاده نماینده آبادان واکسن موثر درمان چوئبده شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز(حوزه خوزستان)با حضور یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، مشکلات بهداشتی و درمانی چوئبده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  ظهر امروز با حضور جواد سعدون‌زاده، نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی و دکتر علیرضا آموزنده، رئیس این دانشکده، دکتر شهرام ترحمی، معاون بهداشت این مجموعه و یدالله مصدر، رئیس مرکز بهداشت آبادان جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی چوئبده در محل دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

گفتنی است دکتر آموزنده در این جلسه اظهار داشت: به منظور کاهش بار مراجعات به بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهری، برنامه‌ای در دست داریم تا بتوانیم مراکز بهداشتی درمانی شهرها و روستاهای تابعه را تقویت کنیم. وی در همین خصوص اضافه کرد: این مراکز از نظر سطح‌بندی خدماتی بررسی می‌شوند تا متناسب با این بررسی خدمات موردنیاز را ارائه بدهند.

شایان ذکر است در این جلسه موضوعاتی همچون نبودن درمانگاه، کمبود تسهیلات زایمانی، عدم وجود دندانپزشک و کمبود نیروی انسانی در چوئبده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار