کد خبر: ۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
نمایش از گیلان به عنوان یکی از ١٠ اثر برگزیده برای حضور در مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شد.

 از گیلان به سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر رسید

به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گروه ارزیابی و انتخاب آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استانی متشکل از حسین پاکدل، نادر برهانی مرند و آرش دادگر، پس از تماشای بیش از ۶۰ اثر برگزیده جشنواره های تئاتر استانی به اتفاق آرا تعداد ۱۰ نمایش را برای حضور در مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب کردند.
در این میان نمایش «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان کاری از گروه نمایشی «افرا» استان گیلان حضور دارد.
بنا بر این گزارش؛ داستان نمایش «ادامه مطلب» از ترکیب دو داستان معروف سیندرلا و جک و لوبیای سحر آمیز در یک محیط مجازی شکل می گیرد و نمایش در طول روایت جدید از ترکیب این دو داستان معروف به یک مفهوم و داستانی جدید و زایش یک تفکر نو می انجامد.
«مهدی شایان» نویسنده، طراح و کارگردان این اثر، فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه اراک است که از شاخص ترین آثار وی میتوان به مثل هیچکس، گیم اُور، سقوط به آسمان و کسب جوایز متعدد در جشنواره های استانی و کشوری اشاره کرد.
زینب شعبانی، مهدی مخبری، سودابه جعفرزاد، الناز ابروش، برنا انصاری و فرید نظری، بازیگرانی هستند که در «ادامه مطلب» نقش آفرینی می کنند.
همچنین دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: مشاور کارگردان: مهرداد هنرمند؛ دستیاران اول کارگردان: فرانک صبائی و رضا خباز؛ گروه کارگردانی: مهرزاد میرپیروزی، فرید زمانی، کیارش پورحیدری و آیدین بهنامیان؛ مدیر صحنه: سعیده فاضلی؛ منشی صحنه: آیدا مرادی؛ طراح صحنه، دکور و نور: مهدی شایان؛ طراح لباس: فرانک صبائی؛ طراح پوستر و بروشور: فرید نظری؛ انتخاب موسیقی: مهدی شایان؛ طراح گریم: مجید ادراکی؛ مدیر تبلیغات: سحر اخوان؛ امور رسانه ها: حسن فتوتی؛ روابط عمومی: روشنک شعبانی و آیدا نوشالی؛ عکاسان: مازیار واله شیوا، محمد جواد منفرد، مهنوش مصطفوی و فرانک صبائی.
یادآور می شود نمایش «ادامه مطلب» اثر برگزیده هیأت داوران بیست و هشیمین جشنواره استانی تئاتر گیلان بود که در این جشنواره موفق به کسب رتبه های مختلف در بخش های پوستر و بوروشور، بازیگری زن، بازیگری مرد، نویسندگی و کارگردانی شد.
گفتنی است سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بهمن ماه امسال به دبیری سعید اسدی برگزار می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار