کد خبر: ۹۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که فرهنگ تمدن ایرانی با دستاوردهای انقلاب در جهان نمایان شد، گفت: ایران در حوزه تمدن سازی فرهنگی پیشتاز است.

ایران در حوزه تمدن سازی فرهنگی پیشتاز است

به گزارش آرانیوز، روح الله سلگی پیش ازظهر شنبه در جریان بازدید از فعالیت‌های فرهنگی جوانان ساری افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه تمدن سازی فرهنگی پیشتاز است.

وی با اشاره به اعتلای فرهنگی در نظام اسلامی ادامه داد: انقلاب هویت و فرهنگ اصیل ایرانی را جلا و اعتلا بخشید.

این مسئول استانی لزوم تلاش برای پایداری سامانه‌های فرهنگی را خاطرنشان کرد و افزود: فرهنگ ایرانی در هجوم بی سابقه دشمنان هویت وجوهره خود را حفظ کرد.

وی عرصه فرهنگی را چالشی و مرکز تقابل انقلاب با اهریمنان عنوان و تصریح کرد: در میدان تقابلی ذخایر فرهنگی ما درخشان وسنگین تر از داشته‌های دشمنان است.

سلگی افزود: امروز دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی اذهان جوانان و نوجوانان کشورمان را تسخیر کرده و باید با کار جهادی در این کارزار پیروز شویم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: جوانان انقلابی باید فضای مجازی را به عرصه تعالی بخش انقلاب تبدیل کنند و دشمن با هدف سلطه فرهنگی در صدد در اختیار گرفتن فضای مجازی و القای افکار مسموم است.

سلگی گفت: برخورد انفعالی و عقب نشینی در فضای مجازی به معنای از دست دادن سنگرهای فرهنگی و غیر قابل پذیرش است و بسیج هسته‌های فرهنگی در فضای مجازی باید گسترش یابد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درمازندران افزود: تببین ابعاد دستاوردهای بی بدیل انقلاب در فضای مجازی و عرصه جنگ نرم حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را تثبیت خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای وارونه نمایی وقایع کشور گفت: باید در جنگ روایت‌ها با شناخت وتحلیل صحیح داده‌ها و راهبردها دشمن را خلع سلاح کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار