کد خبر: ۹۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
جمع‌بندی گزارش مربوط به تغییرات شاخص‌های محرومیت‌زدائی در کشور از دستورکار‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در هفته آتی خواهد بود.

جمع‌بندی گزارش مربوط به تغییرات شاخص‌های محرومیت‌زدائی در کمیسیون بودجهبه گزارش آرانیوز به نقل از خانه ملت، براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، روز یکشنبه (۶ آذر ماه) اعضای این کمیسیون به بررسی عملکرد هشت ماهه منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها می‌پردازند.

رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده (۱) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و استماع گزارش اقدامات و بررسی عملکرد اعتبارات دانشگاه فرهنگیان دیگر دستورکار‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در روز یکشنبه هفته آینده خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دوشنبه هفته آینده با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه کشور به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات صنعت بیمه می‌پردازند.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس سه‌شنبه (۸ آذر ماه) به استماع گزارش اقدامات و بررسی اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور وزیر و مسئولان ذیربط این وزارتخانه می‌پردازند.

جمع‌بندی گزارش مربوط به تغییرات شاخص‌های محرومیت‌زدائی در کشور دیگر دستورکار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه خواهد بود.

 
نظرشما
پربازدیدها