کد خبر: ۹۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
پرویز سروری در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج جان کلام عاشقانه و خدمت بی منت به بندگان خداوند تعالی است.

پیام تبریک رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت هفته بسیجبه گزارش آرانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها متن پیام بدین شرح است:
«بسیج جان کلام عاشقانه و خدمت بی منت به بندگان خداوند تعالی است. بسیج تبلور اخلاص مومنانه‌ای است که از دانش روشن بینانه سرچشمه گرفته و با اقدام قاطعانه مسیری متعالی برای خود ترسیم کرده است.
بسیج از زمان شکل گیری داستان‌های فرازگونه پرشماری را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به یادگار گذاشته است که چشم حسودان را کور و دست بددلان را از دست آویز‌های گردنکشانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه کرده است.
به واقع واژه ستایش در برابر زیباترین جلوه جاودانگی ایثار کم می‌آورد. برای عزت مندانه‌ترین صف بندی‌هایی که با آگاهی از نیات سوء در برابر دشمنان کشیده می‌شود و خون‌هایی که به تاسی از سرور و سالار شهیدان با مظلومیت بر زمین‌ها ریخته می‌شود تا غم دانایی دوستان به پایان برسد تا دشمنان نتوانند فضای متلاطم اعتراضی را به فضای خشن اغتشاش بکشانند.
آری بسیجیان فرزندان این ملت هستند که همراه و همپای تمامی ایرانیان به سمت طلایه‌های پیشرفت عزتمندانه، دغدغه مندانه گام برمی دارند و از جانفشانی در این راه پر افتخار نمی‌هراسند. اردو‌های جهادی، جهاد تبیین، جهاد در برابر تحریم و جهاد در هنگام بحران عالم گیر همگی گویای صفات بی مثال بسیجیانی است که جان خود را در برابر رضای الهی ناچیز می‌دانند.
این نگاه بصیرت جویانه آگاه سبب می‌شود که نفوذ دشمن در زمینه‌های شناختی را شناسایی کنند و در تمامی عرصه‌های آسیب پذیر به مبارزه با دشمنان برخیزند.
بسیج در این روز‌های اغتشاش در اوج اقتدار نشان داد که در پله اوج مظلومیت جان می‌دهد که جان ملت در آتش اختلافات از دست نرود تا مصداق بارزی شوند بر آیه شریفه «اشدا علی الکفار و رحما بینهم».
اکنون در سالروز فرمان تاریخی امام عزیزمان برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی فرصت را مغتنم می‌شمارم و این روز را به تمام بسیجیان با بصیرت که امروز بیش از هر زمان دیگری جلوداری در عرصه آگاهی و اقدام ایثارگرانه را به اثبات رسانیده اند تبریک عرض کنم.»

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار