کد خبر: ۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:
بابلسر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار شناسایی ظرفیت مغفول بخش کشاورزی شد و گفت: هیچ صنعتی در استان بالاتر از کشاورزی نیست.

صنعتی بالاتر از کشاورزی در مازندران وجود ندارد

به گزارش آرانيوز  حسن عنایتی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای تحقیقات که در اداره کل شیلات مازندران برگزار شد، اظهار کرد: پیش نیاز بخش اجرا، شورای تحقیقات است چراکه نظرات و دستاوردهای بخش تحقیقاتی و علمی در حوزه اجرا اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی در مازندران از گستردگی و تنوع پذیری بالایی برخوردار است، گفت: از دیدگاه مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی، استان مازندران به حوزه کشاورزی کشور آرامش می‌دهد و باید با نگرش علمی حرکات جدیدی در کشاورزی مازندران ایجاد کنیم.

عنایتی افزود: شورای تحقیقات می‌تواند نقش آفرینی خوبی در تولید محصولات کشاورزی داشته باشد چراکه شورای تحقیقات کانون مسائل نوآورانه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: در بخش کشاورزی باید زمینه تحول باشیم تا فکرها به سمت و سوی ساخت و سازهای غیرمجاز نرود.

این مسؤول اظهار کرد: هیچ صنعتی در مازندران بالاتر از صنعت کشاورزی نیست و باید ظرفیت‌های مغفول را در این بخش شناسایی کنیم تا شاهد اثرگذاری بالایی باشیم.

وی بیان کرد: باید از فرصت پژوهشی در کشاورزی مازندران استفاده کنیم و پرچم پژوهش باید در دست مراکز تحقیقاتی باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار