کد خبر: ۹۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
دبیر علمی همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب عنوان کرد؛
قم- دبیر علمی همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور بررسی تامین آب از دریا و انتقال به فلات مرکزی را از موضوعات مهم این همایش عنوان کرد.

بررسی چالش های تأمین آب از دریا و انتقال به فلات مرکزی

به گزارش آرانيوز  پریسا سادات آشفته ظهر سه شنبه در چهارمین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین کنگره علوم مهندسی و آب و فاضلاب در راستای ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه آب و فاضلاب و نیز تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و در جهت رفع نیازها و چالش‌های موجود در صنعت آب و فاضلاب از اول تا سوم آذر ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود.

دبیر علمی چهارمین همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به برنامه‌های این کنگره بیان داشت: تلاش شده تا تمامی مسائل حوزه آب و فاضلاب در ۱۵ محور مورد بررسی قرار گیرد.

آشفته عنوان داشت: تأمین آب از دریا و انتقال به فلات مرکزی از جمله چالش‌های امروز کشور است که موافق و مخالفینی دارد که در این همایش بدان پرداخته می‌شود.

عضو هیئت علمی و دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه قم عنوان داشت: متخصصین عرصه صنعت آب کشور آخرین مطالعات و تحقیقات علمی خود را در راستای اهداف همایش ارسال کردند که تعداد آن بالغ بر ۴۰۰ مقاله است.

آشفته بیان داشت: از مجموعه مقالات دریافتی تعداد ۳۰۰ مقاله مورد پذیرش چهارمین همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفته که در این کنگره ارائه می‌شود.

دبیر علمی چهارمین همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: برگزاری سه نشست تخصصی، سه کلینیک صنعتی و ۱۳ کارگاه تخصصی از جمله برنامه‌های این همایش است.

برچسب ها: قم ، آبرسانی ، آبفا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار