کد خبر: ۹۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
مصوبه تغییر ساعات کاری شهر مشهد که از روز شنبه ۹ مهرماه با هدف کاهش بار ترافیک اجرا شده بود بدون تغییر تا پایان سال جاری به تصویب رسید.
ساعت کاری شهر مشهد بدون تغییر تا پایان سال ادامه دارد

به گزارش آرانيوز  از مشهدمقدس ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه هماهنگی ترافیک استان خراسان رضوی اظهارداشت:بر همین اساس ساعت فعالیت ادارات 8، بانک‌های استان 6:30 دقیقه، مدارس متوسطه 7 صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت 7:30 دقیقه مشغول فعالیت خواهند بود.

استاندار خراسان رضوی همچنین نسبت به عدم رعایت ساعت آغاز فعالیت از سوی برخی مدارس غیر انتفاعی نیز انتقاد کرد و گفت: لازم است تا این مدارس نیز همچون سایر مراکز آموزشی از ساعت اعلام شده برای آغاز فعالیت تبعیت کنند تا شاهد کاهش بار ترافیک در سطح خیابان های شهر مشهد باشیم.

وی بیان کرد: با تغییر آغاز فعالیت ادارات شاهد هستیم که برخی از خانواده ها با توجه به هزینه سرویس مدارس، خود وظیفه  رساندن فرزندان به مدارس را بر عهده می‌گیرند که باعث کاهش هزینه خانوار در امر سرویس مدارس شده است.

نظری گفت: زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر رخ می‌دهد و بر همین اساس تجربه ما از سایر نقاط کشور متفاوت تر است و با تغییر ساعت کاری، شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار