کد خبر: ۹۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛
ایلام-جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۳۰۸ هزار نخ سیگارت قاچاق در استان خبرداد و گفت: با هوشیاری پلیس محموله سیگارت های قاچاق به مقصد نرسید.

کشف ۳۰۸ هزار نخ سیگارت قاچاق در استان ایلام

به گزارش آرانيوز سرهنگ حسین نجفی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افراد سودجو در زمینه قاچاق سیگارت‌های خارجی و حمل، توزیع و دپو آنان به منظور انتقال به استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، رصد و پایش و کنترل محورهای مواصلاتی استان نسبت به توقیف و بازرسی از یک دستگاه خودرو تیزرو موسوم به شوتی که حامل تعداد ۳۰۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی وقاچاق بود، اقدام کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه برابرنظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده بیان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی بیشتر اقدام به حمل، نگهداری ودپوی کالای قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار