کد خبر: ۹۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
دانش‌آموزان پای قصه‌گویی مربیان نشستند؛
زاهدان- مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان برنامه های هفته کتاب هستند.

مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان اقدامات هفته کتاب

به گزارش آرانيوز، مربیان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برگزاری فعالیت‌های گوناگون کتاب‌محور در حال برگزاری برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتابخوانی هستند

در روزهای فرهنگی هفته کتاب، مربیان کانون در مراکز فرهنگی‌هنری با برگزاری جشن‌هایی برای کودکان و نوجوانان، این هفته را به عنوان یک خاطره خوب در ذهن آنان ماندگار می‌کنند.

مربیان در مرکز شماره یک ایرانشهر در این هفته، همراه با مسئولان شهر، در مراسم عطرافشانی مزار شهیدان حضور یافتند و در ادامه، در نشستی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ی شهرشان در خصوص دغدغه‌های حوزه‌ی کتاب بحث و تبادل نظر کردند.

فعالان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مرکز، هم‌چنین، در یکی از مدارس حضور یافتند و با اهدای کتاب، آنان را به کتاب خواندن دعوت کردند.

مربیان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان، مربیان میزبان دانش‌آموزان بودند که در این ویژه‌برنامه نیز مهمانان پس از نواختن زنگ کتاب، در کارگاه‌های سفالگری، معرفی کتاب و کاردستی شرکت کردند و در پایان این سفر کوتاه و جذاب به پای قصه‌گویی یکی از همکاران نشستند.

در میرجاوه سرپرست مرکز به یکی از مدارس شهر رفت و با معرفی کتاب، کتابخوانی، مسابقه و نوشتن خلاق همسفران خود را با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی آشنا کرد.

گفتنی است این برنامه‌ها تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی ادامه خواهد داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار