کد خبر: ۹۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند از آمادگی این بانک برای همکاری حداکثری با این شرکت پتروشیمی خبر داد

ظرفیت‌های تخصصی بانک تجارت در خدمت شرکت پتروشیمی اروند

به گزارش آرانیوز به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در جریان سفر به منطقه ماهشهر با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با مهندس محمدرضا کریمی مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار با اشاره به سابقه خدمات این بانک به صنعت پتروشیمی و همکاری با شرکت پتروشیمی اروند گفت: بانک تجارت همواره سعی دارد محصولات و خدمات مالی و بانکی خود را با توجه به نیازهای هر مشتری متناسب‌سازی کرده و از هر محصول، ورژن خاصی برای هر مشتری طراحی و ارائه کند.

اخلاقی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از صنایع کلیدی و تاثیرگذار کشور به شمار می‌رود گفت: بانک تجارت آمادگی این را دارد که با تمام ظرفیت‌های خود از طریق تعریف مکانیسم‌های مالی جدید و به‌روز و همچنین از مسیر عاملیت صندوق توسعه ملی و انتشار اوراق ارزی پشتیبان طرح‌های پیش روی پتروشیمی اروند باشد.

مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن قدردانی از همکاری و حمایت بانک تجارت از این شرکت پتروشیمی گفت: تعامل این دو مجموعه همواره به‌صورت برد - برد و مبتنی بر منافع دوطرف بوده و امیدواریم درآینده نیز از همکاری این بانک در طرح‌های آتی پتروشیمی اروند بهره‌مند شویم.

مدیرعامل پتروشیمی اروند همچنین به تشریح برخی پروژه‌های این مجموعه و تاثیر آن در زنجیره تولید محصولات پایین‌دستی اشاره کرد و گفت: ما سعی داریم با هدف تحکیم روابط، خریداران محصولات پتروشیمی اروند را نیز به سوی بانک تجارت سوق دهیم تا با کمک هم به رشد اشتغال و تولید کشور به ویژه استان خوزستان کمک کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار