کد خبر: ۹۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر هروئین و دستگیری ۴ متهم توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد .
۱۰ کیلو هروئین از مخفیگاه قاچاقچیان در پاکدشت کشف شد

به گزارش آرانیوز از پاکدشت، سرهنگ نجم الدین مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران موفق به کشف بیش از 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین شدند.

وی افزود: درپی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت افرادی با هویت های معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه گفت: پس از انجام اقدامات پلیسی مشخص شد این سوداگران مرگ ، مواد مخدر خود را در یک منزل مسکونی در یکی از محلات پاکدشت نگهداری می کنند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات مشترک در بازرسی از منزل مذکور بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد .

سرهنگ  مرادی  در پایان خاطرنشان کرد: در این ماموریت در مجموع 10 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف، 2 دستگاه خودرو پژو  405توقیف و 4 نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار