کد خبر: ۹۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح این استان خبر داد و گفت: از دستاوردهای این طرح کشف ۱۲۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز است.
کشف و ضبط ۱۲۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش آرانيوز از ارومیه، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت پنج روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان آذربایجان‌غربی با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 18 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در این ارتباط هفت قبضه انواع سلاح جنگی و 118 قبضه سلاح شکاری و 121 عدد فشنگ کشف و 4 دستگاه خودروی سواری توقیف شد.وی، با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، شاهد امنیت پایدار در سطح استان خواهیم بود.

برچسب ها: آذربایجان غربی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار