کد خبر: ۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان بر ضرورت فعالتر شدن بسترهای اطلاع‌رسانی و نیز تقویت انسجام رسانه‌ای در استان سمنان تاکید کرد.

بسترهای اطلاع‌رسانی در استان سمنان فعالتر و انسجام رسانه‌ای تقویت شود

به گزارش آرانيوز استان سمنان، احمد ریواده روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان افزود: دستاوردهای سفر سال گذشته رییس جمهور به استان سمنان باید به زبانی ملموس برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: آسیب‌شناسی یکسال گذشته نشان می‌دهد فعالیت‌های اجرایی و اقدام در حوزه اطلاع‌رسانی استان نیازمند توجه بیش از پیش است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری رسانه‌ای در استان به منظور تولید محتوا و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد.

معاون استاندار سمنان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به منظور تحقق منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی نقشی مهم در اقناع افکار عمومی و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان دارد و این راهبرد مهم نباید مورد غفلت قرار گیرد.

ریواده با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در تحقق جهاد تبیین اضافه کرد: فضای مجازی با توجه به تعدد مخاطب در حوزه اطلاع‌رسانی به طور ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان خاطر نشان کرد: این استان می‌تواند با اقدام‌‍‌های خلاقانه در زمینه پیوست اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای سفر رییس جمهور در کشور پیشگام باشد.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز آینده با فعالان رسانه‌ای مرکز استان سمنان و شهرستان‌ها نشست‌هایی برگزار و ایجاد شبکه فعال و پویا در حوزه رسانه و درخور نیازهای استان پیگیری شود.

ریواده تصریح کرد: حمایت از خبرگزاری‌های جریان‌ساز باید مورد توجه باشد و حمایت مالی از بخش‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار سمنان گفت: یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی به دلیل افزایش ۵۷ درصدی حقوق بود که برپایه آخرین گزارش‌ها نه‌تنها بیکاری در استان سمنان افزایش نیافت، بلکه امسال نسبت به سال گذشته درخواست دریافت مقرره بیمه‌بیکاری در استان ۳۰ درصد کاهش یافت و این دستاوردها باید اطلاع‌رسانی شود.

وی با تاکید بر برگزاری تور رسانه‌ای به منظور بازدید از واحدهای راکد احیاشده در یکسال گذشته افزود: برگزاری تور رسانه‌ای برای تبیین موضوع در بین فعالان رسانه‌ای و در نتیجه اطلاع‌رسانی مطلوب اهمیت زیادی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در مناطق مختلف استان سمنان تصریح کرد: رسانه‌ها در نمایش شکوه حضور مردم بیش از پیش فعال باشند.

نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر این شورا و سایر اعضا در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد.

46

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار