کد خبر: ۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد؛
شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای توسعه مرکز استان برنامه‌محور و آینده‌نگر حرکت کنند.

مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد برنامه‌محور و آینده‌نگر باشند

به گزارش آرانيوز، محسن حسین‌میرزایی صبح یکشنبه در آئین معارفه محمدحسین واحدیان به‌عنوان شهردار شهرکرد بیان کرد: در این راستا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد باید جذب سرمایه‌گذاران توانمند با هدف سرمایه‌گذاری در طرح‌های مدیریت شهری را در دستور کار قرار دهند.

وی شهرکرد را پیشانی استان چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: پیشرفت و رونق شهرکرد باعث تسریع در روند توسعه سایر مناطق این استان خواهد شد.

حسین‌میرزایی بخشی‌نگری را باعث آسیب به بخش‌های مختلف توسعه‌ای اعلام و تصریح کرد: هم‌افزایی، تعامل، وحدت، همدلی، همراهی و برون‌سپاری امور به بخش خصوصی از مهم‌ترین راهکارهای دستیابی به اهداف توسعه مدیریت به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و هنری، تکمیل زیرساخت‌ها، فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری و ارتقای وضعیت ورزش همگانی در مرکز استان را به‌طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد به طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان برای تسریع در روند توسعه مرکز استان با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی توجه کنند.

وی اجرای طرح‌هایی به‌منظور درآمد پایدار شهری در شهرکرد را ضروری دانست و اظهار داشت: توجه به حوزه گردشگری می‌تواند به افزایش درآمدهای پایدار شهری در مرکز استان کمک کند.

حسین‌میرزایی به لزوم ارتقای برنامه‌های حوزه مدیریت بحران در شهرکرد اشاره و بیان کرد: خشکسالی‌های اخیر و فرونشست دشت شهرکرد یکی از مهم‌ترین مشکلات مرکز استان است که می‌توان با اجرای طرح تغذیه مصنوعی، جمع‌آوری روان‌آب‌ها و تقویت آب‌خوان‌ها نسبت به احیای این دشت اقدام کرد.

وی گفت: در این راستا اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و اداره‌کل حفاظت محیط زیست شهرکرد باید به مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیشرفت و تعالی شهرکرد و خدمت به شهروندان مرکز استان نیازمند اتحاد، هم‌اندیشی و هم‌افزایی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی است.

وی افزود: زمان خدمت‌رسانی به مردم محدود است و به‌همین منظور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد باید بهترین خدمات را به شهروندان مرکز استان ارائه دهند.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: حضور میدانی مسئولان برای بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهای عملیاتی رفع این مشکلات مورد توجه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، شهرداران و دهیاران باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار