کد خبر: ۹۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه‌های شرق تهران خبر داد.
سارقان حرفه‌ای خانه‌های شرق تهران دستگیر شدند

به گزارش آرانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: آبان ماه جاری، در پی وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، 3 مرد جوان با 2 خودرو پژو 206 و پژو 207 به صحنه وقوع جرم مراجعه و پس از شکستن درب خانه‌ها اقدام به سرقت لوازم باارزش کردند و پا به فرار گذاشتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه سوم وارد عمل شدند و رصد‌های اطلاعاتی گسترده هویت این سارقان حرفه‌ای که سابقه‌دار هستند را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های کشف نوین جرم، مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کنند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه مورد نظر شدند و متهمان را در یک عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات سرقت و اموال مسروقه شهروندان نیز کشف شد، افزود: سارقان پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شرف تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه 5 نفر از شکات سارقان را شناسایی کردند، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار