کد خبر: ۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: ایجاد جاده کمربندی غرب اهواز در کاهش ترافیکی سه راه خرمشهر و کاهش آلودگی نقش اساسی دارد و به انتقال ترانزیت کالا و بار از سمت بندر امام به سمت پایانه چذابه نیز کمک خواهد کرد.

جاده ی کمربندی غرب اهواز به زودی افتتاح می شود

به گزارش ارانیوز حوزه خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: جاده کمربندی غرب اهواز در آستانه بهره برداری است و تا چند روز آینده افتتاح می‌شود. 
منوچهر رحمانی گفت: این کمربندی که در محدوده محور اهواز ـ اندیمشک حد فاصل پل شهید بروایه به سمت محور اهواز ـ سوسنگرد واقع شده است، به طول 12 کیلومتر و با اعتبار 11 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

رحمانی با اشاره به این نکته که اهواز تنها کلانشهری است که رینگ کمربندی آن هنوز تکمیل نشده است، عنوان کرد: کل کمربندی اهواز به طول 84 کیلومتر است که بخشی از آن در سال‌های گذشته افتتاح شده و با احداث این کمربندی جدید، کمربندی حد فاصل محور اهواز ـ سوسنگرد به سمت اهواز ـ آبادان باقی می‌ماند که عملیات ساخت آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: ایجاد این کمربندی در کاهش ترافیکی سه راه خرمشهر و کاهش آلودگی نقش اساسی دارد و به انتقال ترانزیت کالا و بار از سمت بندر امام به سمت پایانه چذابه نیز کمک خواهد کرد.
رحمانی خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات، تسهیل در تردد و جلوگیری از ورود ماشین آلات سنگین به داخل شهر از دیگر مزایای ایجاد این جاده کمربندی است. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار