کد خبر: ۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت آب و فاضلاب استان تهران در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران بالاترین امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی را به خود اختصاص دادند و به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
 

بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران با هدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال، ۲۴ مهر با حضور استاندار تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و جمعی از مسئولان دستگاه‌­های اجرایی استان تهران برگزار شد.

علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی را توسعه و ترویج فرهنگ و رفتار مطلوب سازمانی، کمک به بهبود نظام اجرایی در راستای تحقق برنامه های توسعه و تحول اداری و فراهم نمودن بستری مناسب برای ایجاد رقابت سازنده از طریق شناسایی، معرفی، تشویق و تقدیر از مدیران و کارکنان واحدهای اجرایی استان  دانست.

وی افزود: نتایج ارزیابی عملکرد سال گذشته ۶۵ دستگاه اجرایی استان تهران در بازه زمانی خرداد تا مرداد سال جاری در قالب شاخص­‌های عمومی و اختصاصی انجام شد و برگزیدگان استان مبتنی بر نتایج یادشده در جشنواره شهید رجائی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته وی در این جشنواره شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت آب و فاضلاب استان تهران که بالاترین امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی را به خود اختصاص دادند، به عنوان برگزیده معرفی شدند.

ازوجی ادامه داد: همچنین از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران (در گروه عمومی و قضایی)، شرکت آب منطقه ای استان تهران (در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت)، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی (در گروه سلامت و رفاه اجتماعی)، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران (در گروه تولیدی و خدماتی) و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران (در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی) به عنوان پنج دستگاه برتر در هر یک از گروه‌­های پنجگانه اعلام شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور قدردانی شد.

وی خاطرنشان کرد : علاوه بر این،   اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، شرکت آب منطقه ای استان تهران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، اداره کل دامپزشکی استان تهران، شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، شرکت برق منطقه ای تهران، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، اداره کل بهزیستی استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران که در محورهای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، مصوبات سفرهای استانی، مشارکت فعال و اثربخش در هزینه کرد بودجه، مشارکت فعال و اثربخش در نظام تصمیم گیری استان، کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی، مشارکت در نظام آمار و فناوری اطلاعات استان و فعالیت‌های موثر در حوزه بهداشت و سلامت جامعه که اقدامات برجسته‌­ای داشته ­مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: در این جشنواره فرمانداران ورامین، تهران و اسلامشهر نیز به عنوان فرمانداران برتر سال ۱۴۰۰ معرفی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار