کد خبر: ۹۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
فرماندار اهر تاکید کرد؛
اهر- فرماندار اهر بر ضرورت ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی اهر به پاراکلینیک تخصصی تاکید کرد و گفت: ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی اهر به پاراکلینیک تخصصی مطالبه‌ شهروندان است.

ضرورت ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی اهر به پاراکلینیک تخصصی

به گزارش آرانيوز ، ابوالفضل غنی‌زاده شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: احداث بیمارستان تأمین اجتماعی و ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان به پاراکلینیک تخصصی جزو مطالبات مردم اهر است، اما سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید که امکان احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان اهر امکان‌پذیر نیست.

فرماندار اهر افزود: موضوع دیگری که جزو چالش‌ها محسوب می‌شود انباشت بدهی شهرداری اهر از سال‌های گذشته به تأمین اجتماعی است. خوشبختانه طبق توافقی که پیش‌تر صورت گرفت قرار شد تا بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی در قبال واگذاری زمین تهاتر شود.

وی ادامه داد: شهردار اهر در طول چند ماه گذشته اقدامات خوبی در خصوص پرداخت بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی انجام داد و توانست از شورای شهر مصوبه تهاتر زمین را دریافت و مراحل قانونی را طی کند. زمین‌هایی که برای تهاتر بدهی تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده در حدود ۲۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

غنی‌زاده بابیان این‌که بدهی شهرداری اهر به تأمین اجتماعی حدود ۴۵ میلیارد تومان است، گفت: اگر سازمان تأمین اجتماعی با درخواست بخشودگی جرایم موافقت کند، بدهی شهرداری اهر به تأمین اجتماعی ۳۳ میلیارد تومان خواهد بود که با تهاتر زمین، شهرداری از بدهی گریبان‌گیر این سازمان رهایی می‌یابد و می‌تواند با تمرکز بیشتر به شهروندان اهری خدمات‌رسانی کند.

فرماندار اهر تأکید کرد: شهرداری اهر ماهانه ۵.۵ میلیارد تومان تنها برای حقوق و مزایای کارکنان پرداخت می‌کند. از طرفی دریافتی شهرداری اهر از مالیات بر ارزش‌افزوده هم رقم قابل‌توجهی نیست تا بتواند بخشی از هزینه‌ها را تأمین کند.

وی با رضایت‌مندی از عملکرد شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر گفت: خوشبختانه تأمین اجتماعی اهر در خدمات‌رسانی به جامعه هدف، هیچ‌گونه کم‌کاری ندارد. بلکه رضایت‌مندی نیز وجود دارد و نقطه قوت در ارزیابی عملکرد تأمین اجتماعی اهر این است که نارضایتی نداریم.

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی در پاسخ به مطالبه‌ی فرماندار اهر نسبت به ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی به پاراکلینیک تخصصی قول داد تا از بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی پیگیری کند.

همچنین مقرر شد تا مدیر تأمین اجتماعی اهر در موضوع پرداخت بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی به‌عنوان نماینده از سازمان مرکزی تأمین اجتماعی توافق را پیگیری نماید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار