کد خبر: ۹۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
استاندار سمنان:
«هاشمی» گفت: رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است و پشتیبانی مردم از نیرو‌های مسلح و بویژه فراجا، نشان از حمایت و همراهی مردم با پلیس و عزت و اقتدار این نیرو است.

به گزارش آرانيوز از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان سمنان که صبح امروز (شنبه) به مناسبت هفته فراجا که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی و برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر به نیروی انتظامی بی‌حرمتی شد، در حالی که اقتدار همراه با عزت، مهربانی و عطوفت از ویژگی‌های نیروی انتظامی است.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز مردم کشور در کنار نیرو‌های مسلح، احساس امنیت می‌کنند، افزود: فراجا برخواسته از مردم است و اعتماد مردم به آنان بالاترین سرمایه برای فراجا است.

استاندار سمنان همچنین تصریح کرد: امانتداری، درستکاری و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم از ویژگی‌های دیگر نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی رمز موفقیت ما است، گفت: خوشبختانه در مجموعه نیرو‌های مسلح، در کنار کار برای مردم، ارزش‌ها برجسته و پر رنگ شده است. امنیت کشور مدیون خون شهدا، پشتیبانی مردم و تعامل و همدلی مناسب میان‌نیرو‌های انتظامی و امنیتی ما است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است، بیان کرد: پشتیبانی مردم از نیرو‌های مسلح و بویژه فراجا، نشان از حمایت و همراهی مردم با پلیس و عزت و اقتدار این نیرو است. امنیت توسعه و بالندگی ایجاد خواهد کرد و بهره گیری از مشارکت عمومی، ارائه آموزش همگانی مردم و حضور جامعه نگر فراجا از وظایف نیروی انتظامی و انتظارات ما از این نیرو هست.

سردار «عبدالله حسنی» فرمانده انتظامی استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انتظامی گفت: از تعامل و همدلی دستگاه‌های مختلف و بویژه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان، قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به شعار امثال هفته نیروی انتظامی با عنوان«پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» اظهار کرد: شعار امسال مصداق واقعی تعامل دو سویه مردم و پلیس است.

حسنی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی استان، در سال گذشته عملکرد بسیار خوب و امید بخشی داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به بیانات رهبری درخصوص فراجا گفت: تایید عملکرد نیروی انتظامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب دلگرمی و امیدواری بیش از پیش پرسنل نیروی انتظامی است.

رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار