کد خبر: ۹۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
پیکر 5 شهید امنیت حوادث روز جمعه زاهدان بر دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد.

تشییع پیکر 5 تن از شهدای امنیت اهل تشیع و تسنن در زاهدانبه گزارش آرانيوز از زاهدان، پیکر پنج شهید امنیت حوادث روز جمعه زاهدان، امروز بر دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد.

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه در این مراسم اظهار داشت: این خون شهدای شیعه و سنی، حافظان امنیت میهن اسلامی است که سبب تقویت وحدت و انسجام طوایف و مردم استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به انتقام نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی از عوامل مزدور استکبار و تروریست‌ها افزود: نیروهای رزمی و تمامی نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی ضمن ایجاد ارامش و مبارزه بی امان با عوامل استکبار برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارامش و امنیت مردم قسم خورده اند.

همچنین حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان باتشکر از مردم استان اعم از شیعه و سنی و نقش علما و ریش سفیدان در ایجاد وحدت افزود: آنچه که اغتشاشگران در تخریب امکانات دولتی و شخصی در زاهدان و برخی شهرهای استان انجام داده اند، برنامه استکبار و مزدوران آنها، برای برهم زدن آرامش و آسایش مردم است.

همچنین برخی از معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف در مراسم تشییع این شهدا، بر لزوم حفظ هوشیاری همه مردم و انسجام وحدت تاکید کردند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار