کد خبر: ۹۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
استاندار خراسان شمالی:
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به نوپا بودن استان، گفت: اورژانس کشور باید توجه ویژه به خراسان شمالی داشته باشد و تجهیزات این نهاد را به روز کند.

تجهیزات اورژانس خراسان شمالی باید به روز رسانی شود

به گزارش آرانيوز ، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در دیدار رئیس اورژانس کشور بر ضرورت به روز رسانی تجهیزات بخش اورژانس استان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به سختی کار نیروهای اورژانس و الزام خدمات رسانی سریع به مردم و نوپا بودن خراسان شمالی، به روز رسانی تجهیزات و امکانات این بخش یک ضرورت است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم اورژانس کشور این موضوع را مورد اهتمام جدی قرار دهد.

وی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: نیروهای اورژانس با وجود بی مهری‌های اغتشاشگران و تخریب آمبولانس‌ها باز هم با دل و جان در راه خدمت رسانی به مردم هیچ تلاشی را دریغ نکردند.

در ادامه این دیدار میعادفر، رئیس اورژانس کشور با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت این نهاد ارائه خدمات به تمامی اقشار جامعه فارغ از هر نوع قومیت و نژاد است، گفت: یکی از اهداف اصلی ما برای سال جاری ارتقای زیر ساخت‌های اورژانس و افزایش نیروی انسانی در بخش اورژانس استان‌ها است.

وی توسعه اورژانس موتوری را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: سه دستگاه موتور اورژانس به خراسان شمالی اهدا شد زیرا با توجه به اینکه ۶۰ درصد مأموریت‌ها نیاز به انتقال بیمار به بیمارستان نیست با راه اندازی اورژانس موتوری خدمات رسانی سریع‌تر انجام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها