کد خبر: ۹۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
معاون آبفا مازندران:
ساری- معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آب و فاضلاب مازندران از تنظیم و تدوین کتابچه طرح‌های عمرانی نیمه تمام و در دست اقدام شرکت خبر داد.

کتابچه طرح های عمرانی نیمه تمام آب وفاضلاب در مازندران تهیه شد

به گزارش آرانيوز، عزیزالله بالویی اظهار داشت: در این کتابچه طرح‌های نیمه تمام و در دست اقدام، اولویت بندی شدند تا براساس آن نسبت به تکمیل و اتمام آن اقدام شود.

وی، با اشاره به معرفی طرح‌های فاضلاب شهرهای ساری، بابل، نوشهر و چالوس به بانک‌های صادرات و ملی برای دریافت تسهیلات اظهار داشت: این طرح‌ها برای برخورداری از تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق به میزان چهار هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی، به أخذ مجوز ماده ۵۶ طرح فاضلاب ساری در سال جاری اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای ساحلی استان مجوز ماده ۵۶ این طرح به میزان پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای شبکه فاضلاب در این شهر صادر شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا مازندران، به راه اندازی آزمایشی سامانه جدید سیستم مدیریت اطلاعات (MIS) و آغاز ورود اطلاعات به صورت متمرکز و خودکار در آن اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی، امکان ارائه گزارش‌های تحلیلی و دقیق، افزایش بهره‌وری، برنامه ریزی منابع سازمانی و نیز شناسایی نقاط ضعف و قوت از جمله مزایای این سیستم است.

بالویی، مبادله اصلاحیه موافقت نامه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، تدوین بودجه ۱۴۰۱ امور و ابلاغ آن به منظور عملیاتی نمودن اهداف پیش بینی شده در بودجه شرکت، آغاز فرایند ارزیابی مدیران‌ارشد وزارت نیرو و ابلاغ شاخص‌ها به واحدهای مربوطه و جمع آوری مستندات، تعریف پروژه‌های ارتقای بهره وری با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ارائه برنامه عملیاتی برای تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی شرکت در سال ۱۴۰۱ با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را بخشی از فعالیت‌های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت در نیمه‌ی اول امسال عنوان کرد.

برچسب ها: آبفا ، پروژه عمرانی ، ساری
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار