کد خبر: ۹۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان عنوان کرد؛
بندرعباس -مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: به منظور آشنایی شهروندان با اصول کمک‌ های اولیه، مربیان این جمعیت در مناطق پر رفت وآمد شیوه امدادرسانی به مصدومان وآسیب دیدگان را آموزش دادند.

ارایه آموزش های خیابانی کمک های اولیه به شهروندان در هرمزگان

به گزارش آرانیوز ، مختار سلحشور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آموزش ها ۱۹ شهریور در دومین شنبه ماه سپتامبر که از سوی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به نام «روز جهانی کمک‌های اولیه» نامگذاری شده به شهروندان استان هرمزگان ارائه شد.

وی با بیان اینکه شعار امسال این روز جهانی «کمک های اولیه همه جا برای همه» انتخاب شده است، گفت: این شعار نشان از ضرورت توجه و پرداختن به آموزش کمک‌های اولیه در همه سطوح و برای همه مخاطبان از هر رده سنی است.

سلحشور اضافه کرد: مربیان جمعیت هلال احمر این استان همزمان با روز جهانی کمک های اولیه با حضور در ورودی های مراکز خرید، مساجد و خیابان های پر رفت و آمد به صورت میدانی به رهگذران و مسافران آموزش‌های کمک‌های اولیه را ارائه کردند.

وی ضمن تاکید بر بهره مندی آحاد جامعه از اموزش های کمک های اولیه توضیح داد: در این دوره آموزش همگانی، علاقمندان با ارزیابی مصدوم، احیای قلبی و ریوی، خونریزی‌ها، پانسمان، شکستگی‌ها، آتل بندی و انواع مسمومیت‌ها، آشنا شدند.

در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از تمامی شهروندان دعوت کرد تا با شرکت در دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه، میران آگاهی خود را در مواجهه با مصدومین احتمالی افزایش دهند.

لازم به ذکر است؛ شهروندانی که فرصت شرکت در دوره های حضوری امداد و کمک های اولیه را ندارند، می توانند با ورود با سایت khadem از آموزش های همگانی مجازی و متنوع جمعیت هلال احمر، بهره مند شوند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار