کد خبر: ۹۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد؛
مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ساعات پایانی روز پنجشنبه هفته جاری کاهش مجدد دما برای خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

کاهش مجدد دمای هوا در خراسان رضوی از پایان هفته

به گزارش آرانیوز ، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: در ساعات پایانی روز پنجشنبه هفته جاری، استان دوباره تحت تأثیر وضعیت ناپایدار جوی و جهت شمالی قرار می‌گیرد که به دنبال آن افزایش ابرناکی، شدت وزش باد و کاهش مجدد دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز سه‌شنبه جو پایدار در استان گسترش می‌یابد که سبب کاهش ابرناکی می‌شود.

وی افزود: همچنین از امروز دمای هوای استان خراسان رضوی افزایش می‌یابد که این روند، تغییرات دمایی چندانی را به دنبال نخواهد داشت و این روند افزایش دما تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان ادامه می‌یابد.

رضایی‌پور ادامه داد: علاوه بر آن طی این مدت در نیمه جنوبی و مناطق بادخیز این نیمه از استان، وزش باد گاهی شدید و توأم با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین هشت تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز حدود ۲۹ درجه سلسیوس خواهد بود.

وی ادامه داد: گلمکان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی پور بیان کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار