کد خبر: ۹۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:
بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: محموله کمکی استان شامل ۱۰ تُن یخ و ۲۰ دستگاه پمپ خنک کننده، برای جلوگیری از گرمازدگی زائران اربعین به مرزهای کشور ارسال شده است.

محموله کمک‌های خراسان شمالی به زائران اربعین ارسال شده است

به گزارش آرانیوز ، حسن ناهیدی پیش از ظهر دو شنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مرتبط به دستگاه خاصی نیست بلکه نیازمند همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: محموله کمکی شامل ۱۰ تُن یخ و ۲۰ دستگاه پمپ خنک کننده برای جلوگیری از گرمازدگی زائران اربعین به مرزهای کشور اعزام شد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه اربعین، افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به شرکت در پیاده روی اربعین هستند زیرا اربعین تمدن ساز برای اسلام و کنگره‌ای بزرگ برای جهان اسلام و شیعه است.

ناهیدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت امن زائران به خراسان شمالی اندیشیده شده است، گفت: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی امر بسیار مهمی است که حتماً باید به آن توجه شود.

ناهیدی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمارها ۷۶ درصد زائران استان، مرز مهران را برای بازگشت به خراسان شمالی انتخاب کرده اند.

وی افزود: به زائران استان توصیه می‌شود بعد از انجام زیارت، بازگشت خود را منتهی به روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور نکنند زیرا با ترافیک گسترده در جاده‌ها مواجه خواهند شد.

ناهیدی گفت: همچنین زائران بعد از انجام زیارت از حضور در دیگر شهرهای عراق خودداری کنند و به استان برگردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار