کد خبر: ۹۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از آمادگی این اداره کل برای عقد قرارداد با همه مطب‌های مامایی خبر داد.

طرح قرارداد بیمه سلامت با مطب‌های مامایی استان اجرایی شد

به گزارش آرانیوز ، «علی علیزاده»، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: با اجرایی شدن این طرح همه مطب‌های مامایی می‌توانند برای همکاری با اداره کل بیمه سلامت هرمزگان در سامانه شرکای کاری ثبت نام کنند.

وی درباره عقد قرارداد با ماماهای متقاضی همکاری با بیمه سلامت هرمزگان اضافه کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل بیمه سلامت هرمزگان آماده عقد قرارداد با همه مطب‌های مامایی دارای پروانه مطب معتبر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان افزود: تمامی ماماها می‌توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام کرده و سپس برای تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت هرمزگان مراجعه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با ماماها به ‌صورت حضوری با مراجعه به اداره کل و غیرحضوری در سامانه شرکای کاری امکان پذیر است تصریح کرد: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگزاری شده و درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت هرمزگان بررسی می‌شود و در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می‌کنند و در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب توسط کارشناسان این اداره کل قرارداد همکاری منعقد و ماماها می توانند به بیمه شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی کنند.

علیزاده افزود: ضوابط و دستورالعمل پذیرش بیماران توسط ماماهای طرف قرارداد متعاقبا به آن‌ها اعلام خواهد شد. تقریبا یک میلیون و سی هزار نفر از جمعیت استان هرمزگان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار