کد خبر: ۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
با رصد حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان؛
گرگان- رییس دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری دو نفر مدعی نفوذ در زندان گرگان خبرداد.

۲ نفر مدعی نفوذ در زندان گرگان شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش آرانيوز به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیایی اظهار کرد: دو مدعی نفوذ در زندان گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

رییس دادگستری گلستان افزود: این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می‌توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند، از خانواده‌های زندانیان پول می‌گرفتند.

آسیابی ادامه داد: این افراد زمانی شناسایی شدند که کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان به پَرسه های آنها در اطراف محوطه دادگستری و زندان گرگان مشکوک، و پس از بررسی متوجه شدند از محکومان سابقه دار هستند که با ادعای اینکه در دادگستری و زندان نفوذ دارند، از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

وی گفت: با رصد کارشناسان حفاظت و اطلاعات این متهمان هنگام دریافت ۵۰ میلیون تومان دستگیر شدند و بررسی‌ها نشان می‌دهد ادعای نفوذ آنها در زندان برای فریب و ترغیب کردن افراد برای پول دادن به آنان بود.

رییس دادگستری گلستان افزود: پرونده این دو کارچاق‌کن در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

آسیابی به اشاره به تلاش‌های دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با کارچاق‌کن‌ها، گفت: پایش ورود و خروج مراجعان به محاکم استان، رصد محوطه اطراف دادگستری‌ها و دادسراها و زندان‌های استان و راه اندازی سامانه پیامکی دیده‌بان حفاظت از جمله این تلاش‌ها است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار