کد خبر: ۹۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بر پایانه های مسافربری در این استان خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت بر پایانه های مسافربری در استان سمنان

به گزارش آرانیوز استان سمنان ، مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و اعزام کاروان های زیارتی به مقصد مرزهای کشور ، گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت بلیت ها در قابل طرح نظارتی با همکاری دستگاه های زیربط در سطح استان انجام می شود.

وی افزود بمنظور جابجایی مسافرین اربعین حسینی و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و رضایتمندی هم استانی ها ، نظارت های میدانی بر پایانه های مسافربری در قالب گشت های مشترک بازرسی افزایش و به صورت مستمر ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: نظارت بر پایانه های مسافربری و همچنین واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی در پایانه ها با مشارکت دستگاه های اجرایی استان از جمله صنعت ، معدن و تجارت ، حمل و نقل و پایانه ها ، تعزیرات حکومتی با هدف نظارت بر عملکرد پایانه های مسافربری و تنظیم بازار خدمات سفر انجام می گردد.

مهدی یحیایی اضافه کرد: هم استانی های عزیز می توانند هرگونه گرانفروشی درخصوص افزایش قیمت بلیط را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی 124 به اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان و شهرستانهای تابعه منعکس نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسان این اداره کل به شکایات و موارد ارسالی رسیدگی شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار