کد خبر: ۹۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
رئیس کمیته اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
مشهد ـ رئیس کمیته اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک روز گذشته ۷۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش آرانیوز ، محمد پهلوان اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۷۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۶۳ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در یک روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی گزارش نشد که این امر نشان از تلاش و همت مدافعان سلامت در ارائه خدمت به بیماران است.

وی با بیان اینکه کاهش موارد فوت ناشی از کرونا بهترین هدیه برای مدافعان سلامت محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش مؤثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

پهلوان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۹ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۴۱ نفر است.

وی تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۴۲۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار