کد خبر: ۹۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
رئیس بسیج رسانه گلستان خبرداد؛
گرگان- رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: کاروان رسانه ای گلستان با هدف کمک به پوشش رویداد بزرگ و جهانی و بزرگترین اجتماع مردمی جهان، روز جمعه به سمت مرز اعزام می شود.

اعزام ۱۰ نفر از فعالان رسانه ای گلستان برای پوشش راهپیمایی اربعین

محمدمهدی تجری در گفتگو با آرانیوز اظهار کرد: کاروان رسانه‌ای بسیج رسانه گلستان روز جمعه (۱۸ شهریور) با هدف پوشش رویداد بزرگ و جهانی و بزرگترین اجتماع مردمی جهان به سمت مرز اعزام خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: کاروان اصحاب رسانه استان شامل تصویر بردار، عکاس، مستند ساز و صاحبان قلم هستند که در مدت سفر ۶ روزه خود گوشه‌ای از عظمت رویداد اربعین را به تصویر خواهند کشید.

تجری بیان کرد: ۱۰ نفر از عکاسان، خبرنگاران و مستندسازان، کاروان رسانه‌ای گلستان را تشکیل می‌دهند که همگی در رسانه‌های استان مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: پوشش رسانه‌ای در بخش‌های مختلف همچون تصویرنگاری روزانه مراسم، تولید محتوای مکتوب و گزارش و یادداشت از مراسم، وقایع نگاری روزانه راهپیمایی اربعین و تهیه مستند تولیدی سفر است.

تجری اضافه کرد: تصویر، گزارش و یادداشت‌های تولید شده برای تمامی رسانه‌های استان ارسال می‌شود که بتوانیم پوشش مناسب و درخوری در رسانه‌های استان هم داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار