کد خبر: ۹۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه راه علاج مشکلات کشور، مدیریت جهادی است، گفت: با مدیریت جهادی می‌توان‌ بسیاری از گره‌ها و ‌عقب‌ماندگی ها را ‌پر‌شتاب  باز کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: با مدیریت جهادی مشکلات کشور ‌برطرف می‌شود

به گزارش آرانیوز از فردوس،  حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در اجلاسیه ملی جهاد گران که با حضور مخبر، معاون اول رئیس جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و استاندار خراسان جنوبی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این حرکت های جهادی میانبری است برای رسیدن به مقصد مطلوب در توسعه کشور است.

نماینده مردم ، فردوس، طبس ،سرایان و بشرویه  در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این مدیریت خوب شاهد خدمات ارزنده و مفیدی در اقصی نقاط کشور و استان خراسان جنوبی هستیم.

نصیرایی گفت:امروز به معنی واقعی  امید آفرینی ایجاد شده و در دل مردم این امید زنده شده که محصول مدیریت جهادی و انقلابی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلسافزود: مدیریت جهادی که امروز در استان حاکم است ، استان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی و عمرانی کرده است و این اتفاق منشا خیر و برکت شده و  امید را در دل مردم زنده کرده است. 

وی گفت: سران سه قوا با قدرت و رویکرد انقلابی و جهادی در جهت حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف تلاش می کنند تا آنچه در خور شأن مردم کشورمان است محقق شود.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در هر زمانی که از مطالبات اصیل انقلابی و فرمایشات رهبری فاصله گرفته ایم، بی توجهی ها و خسارت ها برای جامعه بیشتر شده است.

نصیرایی تاکید کرد: باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا شهر و منطقه و استان ما شاهد حرکت های خوب و تحولی و در خور شأن مردم خوبمان باشد.

 

امروز 13 شهریور  اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال 1347 و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسوولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی 600 نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور یافتند. همچنین در این اجلاسیه کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» رونمایی خواهد شد.

برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان "جهاد مقدس" از اوایل شهریور ماه با حضور گروه‌های جهادی خدمت‌رسان از استان‌های مختلف در شهرستان فردوس و استان خراسان جنوبی آغاز شد و ادامه دارد.

پس از زلزله ویرانگر شهریور سال 1347 که در فردوس به وقوع پیوست، مقام معظم رهبری از مشهد به همراه گروهی از طلاب به منطقه زلزله‌زده آمدند و به مردم امدادرسانی کردند که از 13 شهریور به عنوان اولین اردوی جهادی ایران یاد می‌شود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار