کد خبر: ۹۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛
سردار صالحی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

شناسایی و دستگیری ۵۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستانبه گزارش آرانیوز از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۷۹ قبضه سلاح در اجرای پانزدهمین طرح سراسری جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد.

وی در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت ۴ روز در خوزستان به مرحله اجرا در آمد.

سردار صالحی افزود: در این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۷۹ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۱۹ قبضه سلاح جنگی به همراه ۶۰ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۵۸۴ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، متذکر شد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار