کد خبر: ۹۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از استقرار ۱۱۲ تیم گشتی ثابت و سیار به منظور برقراری امنیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان و سلامت زائران اربعین خبر داد.

فعال شدن ۱۱۲ تیم گشی پلیس راه طی ایام اربعین در ایلام

به گزارش آرانیوز ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای انضباط بخشی و کاهش حوادث جاده‌ای، هم در مسیر رفت زائران به مرز مهران و هم در برگشت زائران از مرز زمینی مهران به سمت استان‌های مقصد، تمهیدات ترافیکی مناسبی انجام گرفته است.

وی افزود: امروز خدمت به زائران اربعین حسینی به یک باور قلبی تبدیل شده و همه عاشقانه در حال اجرای آن هستند و پلیس با تمام امکانات و تجهیزات، آمادگی لازم برای اجرای این ماموریت بزرگ اربعین حسینی را دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه اربعین بزرگترین نماد معنوی دنیاست که هر ساله میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا با عشق و ارادت به مولا و مقتدایشان وارد استان ایلام می‌شوند، گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی (ع) در محورهای مواصلاتی فراهم شده است.

سردار القاصی مهر، خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) توفیق بزرگی برای عاشقان اهل بیت دانست و گفت: از تمامی رانندگان عزیز تقاضامندیم به منظور پیشگیری از حوادث جاده‌ای و نیز تسهیل در تردد زوار، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار