کد خبر: ۹۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
معاون استاندار فارس اعلام کرد؛
شیراز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: بیش از ۸۰۰‌ پروژه عمرانی در ۳۷ شهرستان فارس با توزیع متوازن افتتاح شد که اغلب این طرح‌ها نیز در حوزه محرومیت‌زدایی بوده است.

افتتاح ۸۰۰ پروژه عمرانی با توزیع متوازن در شهرستان های فارس

به گزارش آرانیوز ، محمود رضایی در آئین افتتاح دبیرخانه ستاد و قرارگاه ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار در خانه محله ده پیاله شیراز با اشاره به هفته دولت و تکریم شهدای دولت، گفت: مردم‌داری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های همه شهدا بود و ما باید آن‌ها را الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در شورای شهر سیاست‌گذاری انجام می‌شود، گفت: اینکه شورای اسلامی شهر چه راهی را دنبال کنند حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس بیان کرد: شورای شهر باید در گام نخست برای رفع محرومیت برنامه‌ریزی کند و سپس به دنبال توانمندسازی برود که این توانمندسازی باید در حوزه وسیعی اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شکل گیرد.

رضایی با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی، گفت: بدون مشارکت مردم نمی‌توان موفق عمل کرد و همه دستگاه‌های دولتی موظف هستند که نقش خود را در بخش محروم و حاشیه‌ای ایفا کنند.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار نفر در فارس خانه‌دار می‌شوند و با حل مشکل مسکن خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

رضایی ادامه داد: بیش از ۸۰۰ پروژه عمرانی در فارس در هفته دولت افتتاح شد و در هر ۳۷ شهرستان با توزیع متوازن پروژه به بهره‌برداری رسید که بیشتر پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار