کد خبر: ۹۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
در حالی که مسابقات لیگ دسته دوم کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود تیم پاس همدان باید تهدیدهای موجود را برای موفقیت در این فصل به فرصت تبدیل کند.
فرصت‌ها و تهدیدهای تیم پاس در فصل جدید/اولویت مسئولان باشگاه حل مشکل خوابگاه باشد

به گزارش آرانیوز از همدان ، در چند روز اخیر تمرینات پیش فصل تیم پاس، نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، زیر نظر هادی گلمحمدی پیگیری می‌شود.

تیم پاس در فصل گذشته روزهای پرحاشیه‌ای را پشت‌سر گذاشت و بخت با سیامک فراهانی مربی سابق این تیم یار بود که تیم گل و ریحان البرز در نیم‌فصل اول از رقابت‌ها کنار کشید و تیم عقاب هم شرایط مناسبی نداشت؛ که اگر چنین نبود پاس یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته سوم بود.

  از انتصاب مدیرعامل تا سرمربی  

با انتخاب موسسه فرهنگی، گردشگری جویبار شهر قشم به عنوان کارگزار باشگاه پاس در بیست و هفتم مرداد ماه، هادی خرمیان مدیرعامل این موسسه به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس منصوب شد.

وی بلافاصله هادی گلمحمدی را به عنوان سرمربی پاس معرفی کرد و گلمحمدی نیز از همان روز انتصابش تمرینات تیم را آغاز کرد، اما پاس برای موفقیت در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با فرصت‌ها و تهدیدهایی مواجه است.

  فرصت کم برای تمرینات پیش‌فصل  

پیشکسوت فوتبال همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه بزرگترین مشکل پاس در چند فصل اخیر دیر آغاز شدن تمرینات پیش‌فصل است اظهار داشت: علی‌رغم این که تیم پاس در فصل گذشته از همین موضوع آسیب دید، اما برای مسئولان باشگاه درس عبرت نشد و امسال هم با تاخیر در انتخاب مدیرعامل و سرمربی، تمرینات دیر آغاز شد.

امید معمارزاده افزود: با توجه به اینکه پاس در سال‌های اخیر قرارداد بازیکنان بزرگسال خود را یک ساله می‌بندد بازیکنی در اختیار ندارد و درحال حاضر در تمرینات پاس چند بازیکن سهمیه که باشگاه قرارداد دارند و تعدادی بازیکن تستی حضور دارند.

وی با اشاره به این که دو نفر از بازیکنان بومی فصل گذشته نیز به شهرداری پیوستند گفت: با این شرایط هادی گلمحمدی باید تیم کاملا جدیدی ببندد که هماهنگ کردن آنها در فرصت کم باقیمانده تا شروع فصل بسیار سخت است.

 پلمپ خوابگاه را باز کنید 

عضو اسبق تیم ملی جوانان با بیان این که در حال حاضر ضرورت دارد که هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر سرمربی برای بستن قرارداد و حضور در تمرینات به همدان بیایند عنوان کرد: در این شرایط حساس خوابگاه پاس به دلیل درگیری حقوقی مدیرعامل سابق با نماینده هیئت امنا پلمپ است و هیچ بازیکن غیربومی نمی‌تواند برای بستن قرارداد و حضور در تمرینات به همدان بیاید.

معمارزاده با اشاره به اینکه بیشتر بازیکنان بومی که قابلیت بازی در لیگ را دارند عضو تیم شهرداری هستند تاکید کرد: در حال حاضر اولویت مسئولان باشگاه باید حل مشکل خوابگاه باشد تا بازیکنان مناسبی جذب شوند و اگر این روند طولانی شود بازیکنان خوب به تیم‌های دیگر خواهند رفت.

وی با بیان این که کم‌آبی در همدان به چمن‌های موجود در شهر آسیب زده و مسئولان ورزش استان به چمن دو استادیوم قدس و شهید حاجی‌بابایی استراحت دادند اظهار داشت: متاسفانه چمن استادیوم شهید مفتح که در حال حاضر محل تمرین تیم‌های پاس و شهرداری است، اصلا کیفیت مناسبی ندارد و همین موضوع کار را برای تمرین مناسب سخت می‌کند.

  گلمحمدی متخصص کار در شرایط سخت  

این پیشکسوت فوتبال همدان با اشاره به این که با همه این مشکلات انتخاب هادی گلمحمدی به عنوان سرمربی تیم پاس کارشناسان و هواداران را به آینده این تیم امیدوار کرده است گفت: گلمحمدی توانایی بالایی در مدیریت تیم در شرایط سخت دارد و از انگیزه بالایی هم برای نشستن روی نیمکت پاس برخوردار است.

معمارزاده افزود: این مربی توانایی بالایی در کشف استعدادهای فوتبالی دارد و 90 درصد از بازیکنان تیم شهرداری که با این تیم به لیگ یک صعود کردند و در فصل گذشته هم نتایج خوبی گرفتند دست‌پروده هادی گلمحمدی هستند.

وی با اشاره به این که مطمئنا امسال هم وی از میان بازیکنان جوان همدانی چند چهره شاخص را به فوتبال استان معرفی می‌کند تاکید کرد: در تیم‌های گلمحمدی بازیکنی که با دلالی یا واسطه تحمیل می‌شوند جایی ندارد.

هادی گل‌محمدی سرمربی پاس همدان شد
چرا مسابقات شطرنج و چند اردوی تیم‌های ملی در همدان لغو شد؟

  کادرفنی یک‌دست  

عضو اسبق تیم پرسپولیس همدان با اشاره به این که دستیاران گلمحمدی نیز از بهترین‌های فوتبال همدان هستند عنوان کرد: رضا کیانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها بالاترین مدرک مربی دروازه‌بانی را در همدان دارد و فصل گذشته نبودش در کادرفنی پاس لطمه سنگینی به این تیم زد.

معمارزاده تصریح کرد: مصطفی علیزاده دیگر دستیار گلمحمدی کاپیتان تیم پاس بوده و از شرایط و حواشی این تیم کاملا آگاه است. اکبر افشار نیز همواره در تیم‌های مختلف همراه گلمحمدی بوده و به خوبی به سرمربی خود کمک کرده است.

وی با اشاره به این که گلمحمدی مورد وثوق طرفداران پاس است تاکید کرد: در دو فصل گذشته مربیان پاس مورد قبول هواداران نبودند و همین مسئله حواشی بسیاری برای تیم ایجاد کرد، اما حالا ارتباط خوب هواداران با سرمربی تیم می‌تواند کمک شایانی به نماینده فوتبال همدان بکند.

معمارزاده گفت: اگر مدیریت باشگاه به هادی گلمحمدی فرصت مناسب بدهد و خواسته‌ها و امکاناتش مورد نیازش را به موقع تامین کند، بی‌تردید گلمحمدی تیمی خواهد ساخت که تا سال‌ها پاس را از نظر بازیکن تضمین خواهد کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار