کد خبر: ۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که آیین‌نامه راه‌اندازی مراکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان در حال تدوین است و پس از نهایی شدن در خصوص آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد گفت: درباره راه‌اندازی این مرکز مباحث در شورای معاونین و شورای عالی آموزش و پرورش مطرح و در دست بررسی است.

تدوین آیین‌نامه تاسیس مراکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان

به گزارش آرانیوز، علی‌اصغر فانی  افزود: مراکز تعیین صلاحیت حرفه‌ای در آموزش و پرورش، در راستای اجرای طرح رتبه بندی معلمان تاسیس خواهند شد تا ارزیابی حرفه‌ای از معلمان صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال فاز اول طرح رتبه‌بندی برای معلمان اجرا شد عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین در سال 96 فاز دوم طرح رتبه بندی را اجرایی خواهیم کرد.

 

فانی تاکید کرد: افزایش شایستگی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای و به تبع آن افزایش حقوق معلمان اهداف اجرای طرح رتبه‌بندی هستند. امیدواریم شاهد تحولات خوبی در این زمینه باشیم.

 

  محمد بطحایی، معاون وزیر آموزش و پرورش نیز پیش از این گفته بود: ارتقای رتبه‌های حرفه‌ای مشمولان برای سنوات آتی منوط به تشکیل مراکز ارزیابی سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان و اخذ امتیازات لازم خواهد بود که ضوابط تعیین و تشکیل مراکز ارزیابی و همچنین فرآیند سنجش صلاحیت حرفه‌ای در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و در آینده ضوابط آن ابلاغ خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار