کد خبر: ۹۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
عضو شورا و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با اشاره به بحران آب در همدان، گفت: مسولان پاسخگویی مشکل آب را به دیگری حواله ندهند.
عضو شورای شهر همدان: مسئولان پاسخگویی مشکل آب را به دیگری حواله ندهند

به گزارش آرانیوز از همدان، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سعید حاجی‌بابایی در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا، با اشاره به سخنان و مصاحبه‌های مسئولان در خصوص رفع مشکل آب و آبرسانی، اظهار داشت: مواردی که در خصوص تامین و حل مشکل آب توسط مسئولین مطرح می‌شود سراسر امید و نقطه قوت است اما واقعیتی که در کف میدان اتفاق افتاده و دیده می‌شود متفاوت‌تر از گفته های مسئولین است.

سعید حاجی بابایی با انتقاد از اینکه برخی از مناطق شهر حدود 12 روز است که آب ندارند اظهار داشت: در این خصوص چه کسی پاسخگو است و چه کسی باید پیگیر موضوع باشد این در حالی است که مسئولین ما از وضعیت مطلوب سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از اینکه کار چندین ساله در چند ماه دارد انجام می‌شود اما چرا در مدت چهار ماه، کار موثری برای تامین آب برای بحران آب نشد این در صورتی بود که کمبود و بحران پیش‌بینی شده بود همچنین چرا جیره‌بندی صورت نگرفت؟

حاجی بابایی اظهار داشت: چرا با وجود پیش‌بینی بحران آب کشت محصولات پر آب بر را محدود نکردند؛ در این زمینه متولیان امر باید پاسخگو باشند.

 

وی اضافه کرد: این مشکلات برای مردمی به وجود آمده است که در عرصه های مختلف با حضور پررنگ و پرشور خود پای نظام و انقلاب بوده‌اند چرا باید سختی‌ها را اول مردم متحمل شوند و گرفتار مشکلاتی شوند که از ابتدا قابل حل بوده است؟

حاجی‌بابایی همچنین به مشکلات به وجود آمده اشاره کرد و گفت: در این بین بیماران و سالمندان و مشکلاتی که معلولیت جسمی دارند چگونه می‌توانند به دنبال تامین و تهیه آب باشند؟

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه اشکالات را باید پذیرفت گفت: یکی از عمده اشکالات کشور و شهر ما این است که مشکلات و مسائل را به دوره‌های قبل نسبت داده و به دیگری حواله می‌دهند و این درست نیست شخص مسئول باید خود پاسخگو باشد و عذرخواهی کند

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار