کد خبر: ۹۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
استاندار تهران:
تهران- استاندار تهران از توزیع ۷۰ هزار وعده غذایی توسط ستاد اربعین استان به زائرین در صحن حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در استان تهران برگزار می شود.

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در استان تهران برگزار می شود

به گزارش آرانیوز ، محسن منصوری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین اقدامات ستاد اربعین استان اظهار داشت: بیشترین تمرکز تهران در شهر نجف و صحن حضرت زهرا (س) است که روزانه بیش از ۷۰ هزار وعده غذایی بین زائرین امام حسین (ع) توزیع می‌شود.

وی با اشاره به استقرار چندین موکب و محل در اطراف مجموعه صحن حضرت زهرا (س) افزود: پشتیبانی از مواکب استان هم در دستورکار قرار گرفته و هر موکبی که مراجعه کرده برنج، روغن و اقلام دولتی در اختیارشان قرار دادیم.

استاندار تهران بیان کرد: مجموعه‌های مختلف صنعتی و خصوصی استان هم برای برگزاری باشکوه این مراسم کمک می‌کنند، ضمن اینکه شهرستان‌های استان نیز با موکب‌های مختلف در مسیرها پیاده روی اربعین مسئولیت پر افتخار پذیرایی از زوار سید الشهدا (ع) را بر عهده دارند.

منصوری با اشاره به حضور استان تهران در کربلا جهت خدمت رسانی گفت: دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و دیگر دستگاه‌ها نیز برای برگزاری مطلوب این مراسم کمک می‌کنند، شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران هم فعالیت‌های گسترده ای را شروع کرده اند و در مجموع استان تهران سهم قابل توجهی در پذیرایی از زائرین دارد.

وی با اشاره به اقدامات استان تهران در مرز مهران خاطرنشان کرد: تهران معین مهران در زمینه ارسال اقلام، کمک نقدی و ارسال ادوات و تجهیزات است.

استاندار تهران عنوان کرد: مراسم جاماندگان اربعین هم مثل چند ساله گذشته در سطح شهر تهران و شهرستان‌ها انجام می‌شود که متولی برگزاری این مراسم سپاه محمد رسول الله (ص)، شهرداری تهران و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار