کد خبر: ۹۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان گفت: رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی عنایت خداوند متعال و در رأس حکومت، امام(ره ) و روحیه عاشورایی، جهادی و ولایت مداری ملت ایران بود.
فرمانده سپاه استان زنجان: دشمنان با جنگ ترکیبی به میدان آمده‌اند/ در اوج عزت و اقتدار هستیم

به گزارش آرانیوز از زنجان، به مناسبت روز بسیج کارمندی و هفته دولت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 106 شهید کارمند استان زنجان و شهدای دولت، صبح امروز با حضور سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان و دیگر مسئولان استانی مراسم یادواره شهدا در میدان صبحگاه سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان همیشه زنده هستند  و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و دیگر شهدای نظام جمهوری اسلامی در هر صحنه‌ای به انقلاب خدمت و مجاهدت کردند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نعمت خود را بر روی مجاهدان و اولیای خاص باز می‌کند و به آن‌ها عنایت ویژه دارد افزود: در برهه‌ای از زمان جبهه استکبار جنگی آغاز کردند که می‌توان گفت جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود و ملت ایران و شهدا هشت سال در مقابل تمام دنیا ایستادگی کردند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه  اهداف جنگ از بین بردن نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران بود بیان کرد: شهدا با علم، یقین، بصیرت و با درک شرایط جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته و هشت سال جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس همه اقتدار، عزت، مجاهدت ملت ایران بود و صحنه‌های عاشورا را تکرار کردند و رمز پیروزی ملت ایران عنایت خداوند متعال و در رأس حکومت امام (ره) و روحیه عاشورایی‌، جهادی و ولایت مداری ملت ایران بود. 

سردار کرمی با بیان اینکه شهدا و ملت ایران عاشورا را مَشق کردند افزود: ملت ایران هشت سال دفاع مقدس را مشق کرده و صحنه های تاریخی را به نمایش گذاشتند. 

وی عنوان کرد: سفارش شهدا به ولایت مداری عاشورایی، دفاع از انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در مقابل جبهه استکبار و دشمنان اسلام و پیاده کردن احکام الهی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، خاطرنشان کرد: سیره شهدا برای همه ما الگو است و سفارش تمام شهدا به ولایت‌مداری و مقاومت در برابر دشمنان است و ملت ایران نیز بیش از 43 سال است که عاشورایی در مقابل استکبار و ایستادگی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه باید این نعمت گرانقدر ملت ایران و اسلام که از اوجب واجبات و امانت شهدا است حفظ شود افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ملتی که این همه مجاهدت و در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و مقاومت کردند، امروز شایسته هر نوع خدمت هستند که مسئولان باید به بهترین شکل خدمت کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم ثابت کنیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم باید به بسیجی‌‌وار شب و روز مثل شهدا خدمت کنیم.
 
وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ ترکیبی به میدان آمده‌اند گفت: باید این فتنه دشمنان را نیز در صحنه‌های  مختلف خنثی کنیم که الحمدلله دشمن شکست خورده و ذلیل شده است.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز باید قدردان مجاهدان  و شهدا باشیم افزود: امام‌خمینی( ره)  فرمودند، اگر مسئولان نظام  از حمایت، پشتیبانی و تقویت بسیج غفلت کنند به دام دشمنان اسلام خواهند افتاد و به آتش قهر الهی دچار خواهند شد. 

وی عنوان کرد: بسیج جهان اسلام، به رهبری مقام‌ معظم رهبری در منطقه شکل گرفته است و در کشورهای دیگر پوزه آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها را به خاک مالیده‌اند. 

سردار کرمی ابراز داشت: امروز به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار هستیم و باید قدردان آنها باشیم و در مقابل اراده ملت ایران همه مشکلات حل شدنی است و دولت گام های بلندی برای حل مشکلات حال حاضر برداشته است.

در ادامه ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: بسیج و تشکیل بسیج در اصل در ادامه راهبرد حضرت امام (ره) در راستای مردمی کردن انقلاب اسلامی استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: با تدبیر امام (ره) شاهد هستیم این نهاد مقدس و شجره طیبه برکات خود را در جامعه نشان می‌دهد و به تقویت بعد مردمی و مردم سالار کمک کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بیان کرد: در هر زمان که بسیج به مسئله‌ای ورود کرده و در موقعیت‌های مختلف حضور داشته مشکلات بزرگ به راحتی حل شده و یادآور این نکته است که برای ادامه مسیر و قدم گذاشتن در راه تمدن‌سازی که رهبری در بیانیه گام دوم اعلام کردن راهی جز این نداریم.

 وی با بیان اینکه با روحیه بسیجی و این فرهنگ می‌توانیم در مسیر قله تمدن‌سازی حرکت کنیم گفت: بسیاری از مشکلات وجود دارند که صرفاً با روحیه بسیجی و حضور در میدان و کار جهادی که از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است حل می‌شود و باید این فرهنگ را ترویج دهیم.

رفیعی گفت: می توان با اقدامات فرهنگی و عملی روحیه بسیجی را در کل بدنه اجرای دولت ایجاد و تقویت کرد زیرا با روحیه بسیجی می توان مشکلات را حل کرد.

وی به موضوع کادرسازی اشاره کرد و گفت: ما شاهد بودیم در حوزه بسیج این مهم اتفاق افتاده که در محلات، ادارات، سازمان‌ها کادرسازی شده است و باید در کنار وظایف و اقدامات انقلابی نیم‌نگاهی به کادرسازی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ما نیازمند نتیجه لایه با روحیه جهادی و انقلابی در همه عرصه‌های نظام هستیم و تلاش می‌کنیم حداکثر امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم در راستای اهداف اصلی نظام قدم بر می‌دارد و یکی از بزرگ‌ترین رویکرد دولت گفتمان با مردم  و تکریم آنها و توجه به مشکلات مردم است و باید به عنوان یک راهبرد در همه سیاست‌گذاری‌های دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد، که خروجی آن موجب رضایت و تقویت مردم سالاری دینی خواهد شد.

در پایان مراسم از خانواده شهدای کارمند و فرماندهان پایگاه‌های بسیج تجلیل و قدردانی شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار